2013년 7월 11일 목요일

You Raise Me Up (당신이 나를 일으켜 주시기에)

You Raise Me Up (당신이 나를 일으켜 주시기에)

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=rcpLA4ZRDpI




When I am down and oh my soul so weary,
내 마음이 우울하고 내 영혼이 지칠 때

When troubles come and my heart burdende be,
괴로움 몰려와 나의 마음을 무겁게 할 때

Then I am still and wait here in the silence
나는 여기서 가만히 당신을 기다릴 거예요.

Until you come and sit a while with me.
당신이 오셔서 내 곁에 자리하실 때까지


You raise me up so I can stand on mountains,
당신이 나를 일으켜 주시기에 나는 산에 우뚝 서 있을 수 있고

you raise me up to walk on stormy seas.
당신이 나를 일으켜 주시기에, 나는 폭풍의 바다도 건널 수 있습니다.

I am strong when I am on your shoulders
당신이 나를 떠받쳐 줄 때 나는 강인해 집니다.

You raise up to more than I can be.
당신은 나를 일으켜, 나보다 더 큰 내가 되게 합니다.


You raise me up so I can stand on mountains,
당신이 나를 일으켜 주시기에 나는 산에 우뚝 서 있을 수 있고

you raise me up to walk on stormy seas.
당신이 나를 일으켜 주시기에, 나는 폭풍의 바다도 건널 수 있습니다.

I am strong when I am on your shoulders
당신이 나를 떠받쳐 줄 때 나는 강인해 집니다.

You raise up to more than I can be.
당신은 나를 일으켜, 나보다 더 큰 내가 되게 합니다.


You raise me up so I can stand on mountains,
당신이 나를 일으켜 주시기에 나는 산에 우뚝 서 있을 수 있고

you raise me up to walk on stormy seas.
당신이 나를 일으켜 주시기에, 나는 폭풍의 바다도 건널 수 있습니다.

I am strong when I am on your shoulders
당신이 나를 떠받쳐 줄 때 나는 강인해 집니다.

You raise up to more than I can be.
당신은 나를 일으켜, 나보다 더 큰 내가 되게 합니다.


You raise me up so I can stand on mountains,
당신이 나를 일으켜 주시기에 나는 산에 우뚝 서 있을 수 있고

you raise me up to walk on stormy seas.
당신이 나를 일으켜 주시기에, 나는 폭풍의 바다도 건널 수 있습니다.

I am strong when I am on your shoulders
당신이 나를 떠받쳐 줄 때 나는 강인해 집니다.

You raise up to more than I can be.
당신은 나를 일으켜, 나보다 더 큰 내가 되게 합니다.

You raise up to more than I can be.
당신은 나를 일으켜, 나보다 더 큰 내가 되게 합니다. 끝.

댓글 없음:

댓글 쓰기

본 블로그의 댓글은 검토후 등록됩니다.